A joke at passport control

  • A joke at passport control!
    An American husband an his new British wife wanted to visit England for their honeymoon. When they arrived at London's Heathrow Airport the wife went to stand in the British passport control queue, and the husband waited in the foreigners' queue. 
    When the husband's turn came to show his passport, the customs officer asked, "What is the purpose of your visit. sir?"  
    The husband replied, "I'm on my honeymoon." 
    The officer looked around and then said, "That's very interesting, sir," as he stamped the husband's passport. "Most men bring their wives with them!" 

    Ein Witz an der Passkontrolle! 
    Ein amerikanischer Mann und seine neue britische Ehefrau möchten in ihren Flitterwochen England besuchen. Als sie am Londoner Flughafen Heathrow eintreffen, stellt sich die Frau in die Schlange an der Passkontrolle für Briten und der Ehemann wartet in der Schlange für Ausländer.  
    Als der Mann an der Reihe ist, seinen Pass vorzuzeigen, fragt der Zollbeamte: "Was ist der Grund Ihres Besuchs?" Der Mann antwortet: "Ich bin in den Flitterwochen." Der Beamte schaut sich um und sagt dann: "Das ist sehr interessant", während er den Pass des Mannes stempelt. "Die meisten Männer nehmen dabei ihr Frau mit."

Comments

0 comments